کاشت مژه در اصفهان

خدمات زیبایی ، لیفت مژه ، اکستنشن و کاشت مژه در اصفهان

خدمات اکستنشن و کاشت مژه در اصفهان جز خدمات زیبایی صورت در نظر گرفته می شوند. نکته مهمی در خصوص خدمات اکستنشن و کاشت مژه این است که ما در صورت داشتن کوچکترین حساسیت باید نسبت به انجام اکستنشن اقدامات صحیح را لحاظ کنیم تا هیچ آسیبی به مژه و صورت ما وارد نشود.

  معمولا  کاشت مژه نیز دقیقا چیزی شبیه کاشت مو است. این روش مثل یک نوع عمل جراحی است که به ما کمک می کند تا مژه های کم پشت به زیبایی هر چه تمام تر دیده شوند. 

روز به روز به مشتریان این خدمات در سالن‌های زیبایی اضافه می‌گردد. البته کاشت مژه آرایشی موقتی است و با رشد مژه‌های خود شما مژه‌های کاشته شده نیاز به ترمیم پیدا می کند اما به دلیل زیبایی مضاعفی که در چهره افراد می‌گذارد افراد علاقه‌مند بسیاری به دنبال انجام این کار می‌باشند.

خدمات قابل ارائه در سالن‌ های آرایشی و کاشت مژه در اصفهان

  •  اکستنشن مژه به صورت والیوم مگا، والیوم فول مگا، والیوم، نچرال و غیره.
    خط چشم.
  • اکستنشن روسی.
  • پرفکت لاین.
  • مانیا.
  • اسپایکی
  • کار با مژه‌های آمبره و رنگی.
  • ارائه بهترین خدمات و آموزش‌های تخصصی به صورت صفر تا صد.
  • اکستنشن و لمینت مژه.

خدمات لیفت ، اکستنشن و کاشت مژه در اصفهان از جمله خدمات زیبایی محفلی و آرایش عروس است که در سالن زیبایی الهام جعفری اصفهان ارائه می گردد. 

کاشت مژه در اصفهان - خدمات آرایش مژه ، لیفت و لمینت
آموزش کاشت مژه در اصفهان - خدمات آرایش مژه ، لیفت و لمینت
کاشت مژه در اصفهان - خدمات آرایش مژه ، لیفت و لمینت
کاشت مژه در اصفهان - خدمات آرایش مژه ، لیفت و لمینت

برای مشاوره و خدمات لیفت و کاشت مژه در اصفهان با ما تماس بگیرید

مشاور سالن: ۰۹۰۳۳۳۸۱۵۵۷ - مدیریت : ۰۹۱۳۳۲۰۷۴۰۰
مشاوره و ثبت نام

اکستنشن مژه در اصفهان

اکستنشن مژه یا همچنین با نام “مژه‌های مصنوعی” یک روش آرایشی است که برای افزایش طول و حجم مژه‌ها استفاده می‌شود. در این فرآیند، مژه‌های مصنوعی که معمولاً از موادی مانند موی مصنوعی یا موی انسانی تهیه می‌شوند، به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند.

این روش خود به روش‌های مختلفی تقسیم می‌شود. در این روش به جای استفاده از چسب‌های موقت و گیاهی، از چسب‌های دائم استفاده می‌شود و بنا به درخواست شخص متقاضی، این کار برای شما انجام می‌شود. روند انجام این کار حدود دو ساعت زمان می‌برد.
متخصص این کار با استفاده از چسب‌های مخصوص مژه، مژه‌های طبیعی را به مژه‌های مصنوعی متصل می‌کند. انجام این کار نیاز به تجربه و تخصص فوق العاده‌ای دارد. چرا که در انجام این کار چسب نباید با چشم فرد برخورد داشته باشد. بعد از انجام فرایند کاشت، باید مژه‌ها برای حداقل ۲۴ ساعت خشک باقی بمانند و از برخورد آن با آب خودداری نمایید. بعد از گذشت این ۲۴ ساعت، از محصولات آرایشی بر پایه روغن استفاده کنید تا مژه‌های شما ظاهری براق شیک و طبیعی داشته باشند.

کاشت مژه در اصفهان - خدمات آرایش مژه ، لیفت و لمینت
کاشت مژه در اصفهان - خدمات آرایش مژه ، لیفت و لمینت
کاشت مژه در اصفهان - خدمات آرایش مژه ، لیفت و لمینت

برای مشاوره خدمات اکستنشن مژه در اصفهان با ما تماس بگیرید

مشاور سالن: ۰۹۰۳۳۳۸۱۵۵۷ - مدیریت : ۰۹۱۳۳۲۰۷۴۰۰
مشاوره و ثبت نام

بررسی تفاوت های اکستنشن و کاشت مژه

کاشت مژه و اکستنشن تفاوت های بسیار زیادی ممکن است داشته باشند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت:

در حالت کلی وقتی موهای کاشته شده روی مژه ها طبیعی هستند، می توانیم به این نتیجه برسیم که این موها می توانند در جهت های زیادی رشد کنند. حال برخی افراد می توانند آنها را در زمان هایی کوتاه نمایند.   باید در نظر بگیرید که اکستنشن می تواند رشد مژه های طبیعی را به صورت کامل متوقف کند و باید به این امر توجه کافی داشته باشید.

برخی از افراد ممکن است طبیعی بودن مژه برای آنها یک موضوع اساسی و مهم باشد. در این حالت افراد باید به سراغ کاشت مژه در اصفهان بروند. در این روش موهای به کاررفته می توانند از موی طبیعی انسان و یا حیوان مورد استفاده قرار گیرند.

 در صورتی که ما بخواهیم مژه ها را اکستنشن کنیم، می توانیم هر 6 الی 8 هفته نیز به آرایشگاه برویم تا روند ترمیم مژه ها از سوی یک متخصص برای ما انجام شود.

همچنین ممکن است کاشت مژه در اصفهان برای برخی افراد دردسر و مشکل زیادی نداشته باشد. هزینه زیاد و البته زمان طولانی انجام کاشت و رسیدن به نتیجه در مدت زمان طولانی می تواند باعث شود تا ما این موارد را جز عیوب کاشت در نظر بگیریم. حال باید در نظر بگیرید که اکستنشن  در مقایسه با کاشت عوارض بسیار کمتری را نیز به خودش اختصاص می دهد. این مورد را می توانیم به عنوان یک تفاوت بسیار مهم برای خدمات اکستنشن و کاشت مژه در نظر بگیریم.

 همان طور که می توانیم برای اکستنشن مژه انواع مختلفی در نظر بگیریم. برای کاشت مژه نیز می توانیم به روش های کاشت مژه کلاسیک ویا تاربه تار و یا کاشت مژه والیوم یا سه بعدی و کاشت مژه نامرئی و یا هیدن اشاره داشته باشیم.

لیفت مژه در اصفهان

لیفت مژه (Eyelash Lift) یا همچنین با نام‌های دیگر مانند پرم مژه (Eyelash Perm) یک روش آرایشی است که برای ایجاد انحنای دائمی و جذاب در مژه‌ها استفاده می‌شود. در این فرآیند، مژه‌ها با استفاده از مواد شیمیایی مانند پرمنت (Perm) در یک قالب خاص قرار می‌گیرند و سپس به شکل دائمی بازسازی می‌شوند. این روش به مژه‌ها حجم، انحنا و طول بیشتری می‌بخشد و باعث ظاهر جذاب‌تر و باز شدن چشمان می‌شود.

  1. پاکسازی

  2. قرار دادن قالب

  3. استفاده از محلول پرمنت

  4. ثابت‌کردن مژه‌ها

  5. رنگ آمیزی (اختیاری)

فرآیند لیفت مژه در اصفهان توسط کارشناسان حرفه‌ای و آرایشگران ما در سالن زیبایی الهام جعفری  انجام می‌شود و معمولاً نیاز به تکرار هر 6 تا 8 هفته دارد تا اثر آن حفظ شود. قبل از اقدام به لیفت مژه، بهتر است با مشاورین ما مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

مراحل کار در سالن آرایش کاشت مژه در اصفهان

برای کاشت مژه به این شکل است که تارهای مژه به صورت دانه دانه در بین مژه‌های خود شخص به کار برده می‌شود. این مژه‌ها از نظر مدل و جنس تفاوتی با مژه‌های خود شخص ندارند. ظاهر مژه های کاشته شده به شکلی است که مژه‌ها به زیباترین شکل ممکن دیده می‌شوند و ظاهری طبیعی دارند. در ضمن لازم است بدانید کاشت مژه طبیعی در زمان طولانی تری بر روی مژه باقی می‌ماند. در حالی که در مژه‌های مصنوعی، امکان باقی ماندن آن تنها تا چند ساعت وجود دارد.

کاشت مژه موقت در اصفهان

 در این نوع از کاشت از تارهای مصنوعی استفاده می‌شود و با استفاده از یک چسب گیاهی و موقت مژه‌ها به صورت مخفی از زیر پلک به مژه‌های واقعی خود شخص چسبیده می‌شود. این روش کاملاً طبیعی و بی ضرر می‌باشد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم کاشت مژه موقت روشی است که در آن مژه‌های ساختگی بر روی مژه‌های خود شخص به کار برده می‌شود.

این روش به شخص این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان کوتاهی بدون نیاز به استفاده از ریمل مژه‌هایی برجسته و بلند داشته باشد. فرایند انجام این کار با استفاده از یک چسب خاص انجام می‌شود و مژه‌های ساختگی را به مژه‌های خود شخص متصل می‌کند. مژه‌های ساختگی می‌تواند از موادی مانند، الیاف، سنتتیک، مو انسان و غیر ساخته شده باشد. یکی از مزیت‌های فوق العاده کاشت مژه به صورت موقت، تغییر شکل و ظاهر آن در هر زمان می‌باشد.

به عنوان مثال می‌توانید در هر زمان مژه‌هایی انتخاب کنید که بلندتر و پرپشت‌تر و یا حتی مدلی متفاوت‌تر با مدل قبلی داشته باشد. البته لازم است توجه داشته باشید کاشت مژه موقت به دلیل استفاده از چسب، امکان ایجاد حساسیت در ناحیه چشم را دارد. همچنین کاشت مژه موقت نیاز به نگهداری منظم دارد و ممکن است نیاز باشد تا هر چند هفته یکبار نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

برای مشاوره و خدمات لیفت مژه در اصفهان با ما تماس بگیرید

مشاور سالن: ۰۹۰۳۳۳۸۱۵۵۷ - مدیریت : ۰۹۱۳۳۲۰۷۴۰۰
مشاوره و ثبت نام

مژه کلاسیک

 در این روش برای هر تار مژه، یک عدد مژه مصنوعی گذاشته می‌شود. در این روش مژه‌ها بلندتر و پرپشت‌تر نشان داده می‌شوند. ظاهر این مژه‌ها بسیار طبیعی خواهد بود.

این شیوه برای افرادی که مژه‌هایشان در حد متوسط هستند و تنها قصد دارند که حجم مژه‌هایشان را اندکی افزایش دهند، مناسب می‌باشد. این شیوه نسبت به شیوه والیوم که در آن چندین تار مژه مصنوعی به هر مژه طبیعی چسبیده می‌شود، طبیعی‌تر و ساده‌تر است .

مژه والیوم

در این روش از ۲ تا ۵ مژه روی یک تار مو استفاده می‌شود و مژه‌ها بسیار پرپشت و بلند نشان داده می‌شوند. مژه والیوم (Valium eyelashes) یکی از روش‌های کاشت مژه می‌باشد که در آن مژه‌های شما با حجم و ضخامت بیشتری نمایش داده می‌شوند. این روش از این رو انجام می‌گیرد که روی هر مژه طبیعی شما، چندین تار مژه مصنوعی از جنس‌های مختلف مانند ابریشم، رنگی، مگا و غیره چسبیده می‌شوند. این روش برای افرادی که مژه‌های نازک و کم پشتی دارند، مناسب می‌باشد. این روش نسبت به روش کلاسیک کاشت مژه، سبک‌تر و مقاوم‌تر است.

مژه مگا والیوم

 در این روش از ۵ تا ۲۰ تار مژه بر روی یک تار مو استفاده می‌شود و در این روش مژه‌ها فوق العاده پرپشت نشان داده می‌شوند. عوامل بسیار زیادی برای اینکه شما به نتیجه دلخواهتان برسید وجود دارد از جمله تراکم مژه، جنس مژه، مژه بلندی و غیره. به صورت کلی لازم است بدانید حالت چشم و مژه‌های هر شخص با دیگری متفاوت می‌باشد و افراد باید با در نظر گرفتن حالت چشم خود، اقدام به انتخاب انواع روش های کاشت نمایند.

برای مشاوره و خدمات کاشت مژه در اصفهان با ما تماس بگیرید

مشاور سالن: ۰۹۰۳۳۳۸۱۵۵۷ - مدیریت : ۰۹۱۳۳۲۰۷۴۰۰
مشاوره و ثبت نام

انواع روش‌ها برای آرایش مژه در اصفهان

برای آرایش مژه، روش‌های مختلفی وجود دارد. در زیر، به برخی از انواع روش‌های آرایش مژه اشاره می‌کنم:

  • استفاده از ریمل
  • رنگ آمیزی مژه
  • مژه‌های مصنوعی
  • بوتاکس مژه

همچنین، برای آرایش مژه می‌توانید از ابزارهایی مانند بافت‌دهنده مژه، خط چشم و مداد چشم نیز استفاده کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا چشمانتان را برجسته کنیداز آرایش مژه ممکن است برخی روش‌ها در دسترس نباشند یا نیاز به تخصص و مهارت خاصی داشته باشند. در نتیجه، قبل از انجام هر روش، بهتر است با یک تکنسین حرفه‌ای مشورت کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

برای مشاوره و خدمات کاشت مژه در اصفهان با ما تماس بگیرید

مشاور سالن: ۰۹۰۳۳۳۸۱۵۵۷ - مدیریت : ۰۹۱۳۳۲۰۷۴۰۰
مشاوره و ثبت نام
5/5 - (1 امتیاز)