آموزش آرایشگری در شهرکرد

آیا دوست دارید به عالم زیبایی و هنر آرایش وارد شوید؟ آیا به دنبال یک مکانی هستید که تمامی اسرار و تکنیک‌های ارایشگری را به شما آموزش دهد؟ با ما همراه شوید و به عالمی از خلاقیت و زیبایی پا بگذارید. اموزشگاه ارایشگری الهام جعفری در شهرکرد، به عنوان یکی از برترین مراکز آموزش ارایشگری در این شهر، با برنامه‌های آموزشی متنوع، آماده استقبال از شما عزیزان باشد.

در اموزشگاه ارایشگری الهام جعفری ( آموزش آرایشگری در شهرکرد ) ، دوره‌های مختلفی برای آموزش ارایشگری زنانه برگزار می‌شود. این دوره‌ها شامل مراحل مختلفی از آموزش ارایش از مبتدی تا پیشرفته است و به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک ارایشگر حرفه‌ای در این زمینه موفقیت‌های بزرگی را تجربه کنید.

 

پخش ویدیو
بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان، آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو الهام جعفری در اصفهان با بیش از 15 سال سابقه آموزش تخصصی

ارائه مدرک پایان دوره رسمی

ضمانت آموزشگاه آرایشگری اصفهان الهام جعفری

آموزش قدم به قدم

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان، آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو الهام جعفری در اصفهان با بیش از 15 سال سابقه آموزش تخصصی

پشتیبانی تا ورود به بازار کار

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان، آموزشگاه آرایشگری زنانه بانو الهام جعفری در اصفهان با بیش از 15 سال سابقه آموزش تخصصی

برگزاری منظم کلاس ها 

هزینه آموزش آرایشگری در شهرکرد 

فروردین ماه 1403

نام دوره

آموزش کار با مواد صفر تا استادی

آموزش شینیون صفر تا استادی

آموزش میکاپ صفر تا استادی

آموزش دوره های  دستیاری

تعداد جلسات

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

شهریه دوره

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

تماس بگیرید

زمان ثبت نام

هر روز

هر روز

هر روز

هر روز

بهترین آموزشگاه آرایشگری در شهرکرد

توجه به زیبایی ظاهری، خصوصاً در بین خانم‌ها، امری رایج است. آرایش و پیرایش به منظور جلب توجه، نمایش زیبایی و یا حتی پنهان کردن نواقص انجام می‌شود.

شغل آرایشگری در شهرکرد:

  • آرایشگری، شغلی که در گذشته به آن مشاطه‌گری می‌گفتند، به زیبا سازی و تغییر چهره افراد می‌پردازد.
  • این شغل در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و به همین نسبت هم درآمد خوبی دارد.

درآمد آرایشگری در شهرکرد:

  • درآمد آرایشگری زنانه بیشتر از آرایشگری مردانه است.
  • میزان درآمد به مهارت آرایشگر، تعداد مشتریان، مناسبت‌ها و فصل‌های مختلف سال بستگی دارد.
  • با یادگیری مهارت‌های جدید می‌توان درآمد را افزایش داد.

هزینه آموزش آرایشگری زنانه در شهرکرد:

  • هزینه دوره‌های آموزشی متفاوت است و از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان متغیر است.

نکات مهم:

  • آرایشگری شغلی پردرآمد و پرطرفدار است.
  • برای ورود به این شغل باید دوره‌های آموزشی را گذراند.
  • مهارت و تجربه، نقش مهمی در موفقیت آرایشگران دارند.

یکی از مزیت‌های بی‌نظیر اموزشگاه ارایشگری الهام جعفری برای خانم‌ها، ایجاد استقلال مالی است. با یادگیری هنر ارایشگری، شما می‌توانید به عنوان یک کسب و کار خودمختار فعالیت کنید و درآمد خود را افزایش دهید. این بدان معناست که شما در زمانی که انتخاب می‌کنید و با شرایطی که برایتان ملائم است، کار کنید و از زندگی خود لذت ببرید.

همچنین، اموزشگاه ارایشگری الهام جعفری به شما امکان می‌دهد تا در حوزه ارایشگری پیشرفت کنید. با دریافت آموزش‌های پیشرفته و استفاده از تکنیک‌های جدید، می‌توانید خدمات خود را به مراکز معتبر و مشتریان حرفه‌ای ارائه دهید و شهرت و اعتبار خود را در این صنعت افزایش دهید.

اموزشگاه ارایشگری الهام جعفری با تیمی حرفه‌ای و مجرب از اساتید برجسته در زمینه ارایشگری همراه است. این تیم از طریق روش‌های آموزشی مدرن و کاربردی، به شما مهارت‌های لازم را برای تبدیل شدن بهیک ارایشگر حرفه‌ای می‌آموزد و شما را در طی مسیر آموزشی حمایت می‌کند.

هزینه‌های آموزشی در آموزشگاه ارایشگری الهام جعفری، بسته به نوع دوره و سطح آموزشی متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه‌های دوره‌ها، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید یا اطلاعات بیشتر را در محل آموزشگاه دریافت کنید. اما می‌توانیم تضمین کنیم که آموزشگاه ارایشگری الهام جعفری قیمت‌های منصفانه و رقابتی را برای دوره‌های آموزشی خود اعمال می‌کند.

آموزشگاه آرایشگری در شهرکرد

برای مشاوره و ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری در شهرکرد با ما تماس بگیرید

مشاور سالن: ۰۹۰۳۳۳۸۱۵۵۷ - مدیریت : ۰۹۱۳۳۲۰۷۴۰۰
مشاوره و ثبت نام

دوره های آرایشگری فنی حرفه ای شهرکرد

خدمات مو

آموزش شینیون مو در اصفهان

خدمات پوست

2021_07_22_01_08_IMG_4489

برگزاری دوره های آموزشی در یکی از سالن های زیبایی مورد تایید در شهرکرد انجام شده و نیازی به رفت و آمد هنرجویان به آموزشگاه اصفهان نیست.

مشاور سالن: ۰۹۰۳۳۳۸۱۵۵۷ - مدیریت : ۰۹۱۳۳۲۰۷۴۰۰
مشاوره و ثبت نام

سوالات متداول

خیر  – برگزاری دوره های آموزشی در  شهرکرد انجام شده و نیازی به رفت و آمد هنرجویان به آموزشگاه اصفهان نیست.

آموزش آرایشگری باید در آموزشگاه های دارای مجوز فعالیت، تایید شده و رسمی باشد. در این آموزشگاه های دوره ای آموزشی مطابق سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای و دوره های بین المللی تدریس می شود

باتوجه به سر پا بودن آرایشگر در طول مدت کار خود، شرایط بدنی مناسب ، سلامت و قوای بدنی در قسمت های دست، گردن، پا و کمر اهمیت دارد.

  • مهارت کامل با 6 مدرک تخصصی آرایشگری: با گذراندن دوره‌های جامع و دریافت 6 مدرک تخصصی، به طور کامل برای ورود به بازار کار آرایشگری آماده خواهید شد.

  • گام به گام با دوره مقدماتی و تخصصی: اگر تمایل به شروع قدم به قدم دارید، می‌توانید با گذراندن دوره مقدماتی و سپس دو دوره تخصصی کار با مواد و کوتاهی مو، مهارت خود را ارتقا داده و وارد بازار کار شوید.

برای شروع آرایشگری  هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی از سن 15 سالگی افراد قادر به فراگیری دوره ها هستند.

دوره‌های آموزشی مطابق با سرفصل‌های استاندارد 

  • شینیون
  • گریم و میکاپ
  • آرایش عروس
  • رنگ و مش
  • کاشت ناخن
  • کوتاهی مو
فرم مشاوره و ثبت نام آنلاین
رای بدهید page